Kochani Absolwenci!
W tym roku minie 35 lat istnienia Sienkiewicza. Zapraszamy do wspólnego świętowania, wspominania oraz radosnych spotkań pokoleń podczas I Zjazdu Absolwentów, który odbędzie się w sobotę, 20 września 2025 r.
Program
c9.30 – Msza Św. w intencji absolwentów, uczniów i pracowników szkoły – Parafia pw. Podwyższenia Świętego Krzyża w Kołobrzegu.
11.00 – 13.00 – Uroczystość w szkole:
• Powitanie,
• Spacer po szkole,
• Wystawa kronik szkolnych i zdjęć,
• Poczęstunek w formie cateringu.
19.00 – 3.00 – Bal Absolwentów w Hotelu Diune.
Uwaga! Bal odbędzie się przy określonej liczbie zgłoszeń.
Zapisy na bal oraz wpłaty przyjmujemy
do 10 czerwca 2025 r. lub do wyczerpania miejsc.
Zapraszamy do zapoznania się z zasadami uczestnictwa oraz wypełnienia formularza: https://forms.office.com/e/q0PRDmU4yJ?origin=lprLink

W razie pytań prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.
Do zobaczenia w Sienkiewiczu!
Zasady uczestnictwa
x1. Organizatorem Zjazdu jest Zespół Szkół Nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu, Komitet Organizacyjny oraz Rada Rodziców.
2. Uczestnictwo w Zjeździe wymaga rejestracji.
3. Koszt uczestnictwa w Zjeżdzie to 380 zł. Osoba towarzysząca 380 zł.
Wpłaty należy dokonać na rachunek:
Rada Rodziców Zespołu Szkół Nr 1 im. H. Sienkiewicza
Ul. 1 Maja 47, 78-100 Kołobrzeg
nr 92 1090 2659 0000 0001 4691 7829 Santander Bank Polska S.A.
w tytule przelewu: aktualne imię i nazwisko oraz dopisek „ZJAZD”
4. Razem ze zgłoszeniem absolwent dokonuje wpłaty określonej powyżej kwoty. Zgłoszenie jest skuteczne od momentu zaksięgowania wpłaty.
5. Uczestnictwo w Zjeżdzie zgłaszacie Państwo w nieprzekraczalnym terminie do 10.06.2025 r. lub do wyczerpania miejsc. Liczba miejsc jest ograniczona!
6. W przypadku odwołania imprezy uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconej należności. Zwrot może zostać pomniejszony o koszty przelewu. W przypadku odwołania imprezy z powodu siły wyższej zwrot może zostać pomniejszony o koszty poniesione przez organizatora.
7. W przypadku rezygnacji po 10 czerwca 2025 r. lub nieobecności na Zjeździe lub balu uczestnikowi nie przysługuje zwrot pieniędzy (oferta bezzwrotna).
8. O ewentualnych zmianach programu lub terminu przyjmowania zgłoszeń organizator poinformuje na stronie internetowej szkoły www.2lo.pl.
Podziel się z nami swoimi wspomnieniami!
Zachęcamy do przysyłania wspomnień, anegdot i zdjęć z czasów szkolnych na adres mailowy sienkiewicz35@2lo.pl
Wybrane materiały chętnie wykorzystamy w mediach społecznościowych lub prezentacjach z okazji jubileuszu.